MOMENTUM!! Nu släpps Utställningen efter 7 år!






NU efter 7 års funderingar, planeringar, tvivel och jobb så är den klar och datumet är satt!!!
Mitt STORA projekt som nu blir utställning! Min Kära projekt som står mig så nära. Hundratals tårar har runnit nerför kinderna under detta projekt, håret har slitits och hjärtat har gjort ont.
Det har fotats och fotats och fotats om. Jag har nog en TB med bilder som jag inte gjort nått av, test bilder för att hitta känslan i det jag vill få ut.

Utställningen Momentum är nått jag drömt om och funderat på sen 2012, men inte riktigt vetat hur jag skulle kunna förmedla i bild det jag vill säga. Känslor är nog bland det svåraste som finns att förmedla i bild.
Men med hjälp av min Tommy Edlund så har vi tillsammans lyckats! Han har varit oumbärlig i detta! Hade ALDRIG kunnat göra det utan han! Så till dig Tommy, TUSEN TUSEN TACK för all din tid, hjälp bakom kameran och kreativa idéer!  Denna utställning är VÅR!

Den är 100% motsats till det jag vanligtvis gjort och har planerats och gjorts i total hemlighet. Det var tänkt att jag skulle ha den i en större stad men så bestämde jag mig för att ha öppningen av den på hemmaplan.

Så  Lördagen & Söndag den 2-3 November (Tid kommer senare)kommer jag att ha Vernissage i ABFs lokaler på Volgsjöv 30D i Vilhelmina. Den kommer sedan flyttas upp till Folkets Hus och kommer att fortsätta sitta uppe hela v.45, som är psykeveckan.
Jag kommer att hålla ett kort föredrag i början av utställningen då man kan behöva veta lite om vad det är man ser, historien och idén bakom utställningen.

Hoppas ni kommer tycka lika mycket om den som jag! Och att den som med mig , Går RAKT in i hjärtat!

VÄLKOMNA! 





Kommentarer

Populära inlägg