Trip till fjället..


Inget är mer helande eller ger mig mer ro i själen än att få åka till Bullerforsen och Marsliden!
De är mina helande ställen där jag mår som allra bäst.
Förra lördagen så åkte jag och T upp dit för att fota lite och se hur det va med lilla stugan, om vi kan börja åka dit och vara snart.

Det va snöigt och blåsigt när vi va där men ändå helt UNDERBART!!
Vi hade tagit med oss fika med så vi stannade och njöt av alla fantastiska vyer och åt go fika och hade det bara BÄST!

Det är de här små sakerna, som en roadtrip till fjället som förgyller livet och tillvaron. Behöves inte mer än en biltur med den man älskar mest för att ha det bäst!

här är Några bilder fick jag av Stöken och Satsfjället.





Kommentarer

  1. Svar
    1. Tack så jätte mycket Tommy!! Det va en helt underbar dag vi hade! Tack för att du tog med mig!

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg