Kalla dagar vid Gubbseleforsen..


Nu när det är vinter och kallt så tar jag mig inte så långt för att fota då jag bara har en cykel och en spark. Cykla ÄLSKAR jag ju men det blir både kallt, tungt å jobbigt i alla kläder och  kylan gör så det krävs dubbelt så mycket för att pedala runt..

Men till Gubbseleforsen här i Vilhelmina tar jag mig till iaf och det är ju bara SÅ otroligt vackert där när det är riktigt kallt och ångan stiger från vattnet.
Nu är det ju bara kallt, kallt och kallare, precis som det ska vara i Januari och Februari. Men det är ju så vackert ute då det blir såhär kyligt.

Ljusare tider och varmare, vår, blommor och bara vägar är vad jag ser fram emot nu! Helger i stugan i Marsliden, Bjärten och att få cykla till mitt favoritställe och bara njuta av moder naturs vackra skapelser! Bara några månader bort är våren och sommaren nu!

Har efter många om och men efter tre år också lyckats få upp en hemsida som ni kan besöka. Där kommer jag släppa bilder jag inte lägger här eller på FB. och mer av alla de olika fotograferingar som jag gjort.  Uppdaterar med fler och nya bilder eftersom.

www.almostlake.com








Kommentarer

Populära inlägg