Makalösa Solnedgångar!!


Solnedgångar är något som jag ÄLSKAR! Har fotat så sjukt många solnedgångar genom åren och ingen av dom är lik den andra. Jag njuter av att se hur himlen förändras i och med att solen går ner bakom horisonten. 
På sommaren kan det bli ganska sent innan man kommer sig hem efter att ha varit ute och fotat för det är ju efter solen har gått ner som det blir som vackrast på himlen! Vilka helt MAKALÖSA konstverk moder natur gör ibland!
Har hänt ibland att jag blir så rörd över hur vackert det är så tårarna börjar rinna och jag känner mig så himla lyckligt lottad att få ta del av dessa ögonblick!

Då alla solnedgångar är unika så vill jag ALLTID fånga dom när jag ser att det kommer bli ett underbart skådespel den kvällen. Men det är inte alla som förstår detta och tycker att vadå, det är ju bara en solnedgång, du har ju redan SÅ många bilder på solnedgångar. Men hur kan man ha för många av dessa VACKRA underverk! Jag kan aldrig se mig less på dom!

Jag kan aldrig slappna av och bara vara inne eller på middag eller kalas om jag märker hur vackert det kommer bli och vilka bilder jag skulle kunna få. Jag kan nästan bli arg på mig själv om jag skippar och inte drar ut och fotar. Frågar mig själv, HUR kunde du missa detta, HUR kan du missa chansen att få ta hel FANTASTISKA bilder? 

Här är lite bilder från de otroliga konstverk som jag har fått ta del av!


























 

Kommentarer

Populära inlägg