Fotografering av UFC och MMA kampsportaren "Mr Wonderful" Phil Davis!


Jag har ju även fått vara med å göra en promote film och fotat självaste "Mr Wonderful", Phil Davis  som är en amerikansk MMA -utövare som tävlar i Bellator MMA. Där va han även mellan November 2016 och juni 2017 organisationens mästare i lätt tungvikt. Han tävlade i UFC (Ultimate Fighting Championship)mellan 2010-2015.  DÄR kan man snacka muskler och uthållighet!! Jag var riktigt imponerad! Jag mena, kolla in dom benmusklerna alltså.

Fortfarande lite nervös över det där med fotografering av människor. Jag blir ju så nervös och vet inte riktigt hur jag ska bete mig. Vilken vinkel ska jag ta ur, när ska jag ta, vad är dom ute efter, hur är ljuset, är det motljus, vilket objektiv ska jag ha mm mm.
Det är ju jag som är där och ska prestera, få betalt för ett bra jobb. Men då ska jag ju lyckas göra ett bra jobb med.
Tur de blev nöjda iaf .
Hade en jätte rolig och trevlig dag med  Phil och hans tränare.
Tar ju alltid en himla tid att sätta upp all utrustning och ljussättning, ljudinspelning mm mm.. Tog några timmar men väl värt det!

Han och hans tränare va super trevliga människor och super jordnära. Det va hur kul som helst att få spendera dagen med dom och få höra om hur deras liv är och allt de har gjort.

















Kommentarer

Populära inlägg