Överraskningarnas tid!!



Har inte blivit mycket natur fotografering för mig i sommar eller höst pga min cykelolycka och allmänt dålig hälsa som kom efter olyckan. Mina värden har varit för låga och mina smärtor för höga. Men det finns också en annan anledning till att jag inte fotat så mycket natur och det är för att min kreativitet och fokus har legat på ett annat projekt. Ett hemligt projekt.

Ett fotoprojekt som jag drömt om i SÅ många år.
NU har det blivit verklighet och kommer till våren att ställas ut i Umeå, självklart blir det vernissage också med de som varit med i projektet.
Min andre fotograf, medhjälpare, idéspruta och partner in crime Tommy har varit en jätte jätte stor hjälp under detta projekt men även min familj kommer få cred! Utan dom och TOMMY hade detta aldrig gått!
Men nu är det KLART och i tryck!

Den visas först i Umeå på Väven sen efter det får vi se.
Detta projekt har tagit all min kreativitet och min tid då jag har orkat göra nått.

Är så spänd över att få visa upp det då det är mig kärare än nått annat tidigare varit inom fotograferande. Och så betydelsefullt!

Jag lämnar inte ut några bilder från utställningen än och kommer nog inte lägga ut några bilder i social media heller än. Möjligtvis efter utställningen.

Har varit med om för mycket "copycat" drag från andra på sistone så jag är tyst om denna.

Men som någon smart person sa


 (Lånad bild)


Kommentarer

Populära inlägg