Mina OTROLIGA vyer i Groton, Connecticut på hösten..


Förra inlägget  lovade jag att visa lite från Connecticut, New England, Groton, där jag bodde i några år. Där hade de verkligen HÖST! Det va så fantastiskt ställe!
Enda problemet, då jag har sjuk fobi för fästingar, Så var det ett område som det fanns mycket fästingar på, fanns till och med ett ställe hette Lyme. Lyme disease, vilket är Borrelia.
Fantastiskt vackra  typiska Amerikanska hus,  STORA jätte hus vid kusen där vi bodde  Hamnade i nått överklass område där i Groton, där folk bara spenderade sommaren. Sen stod dessa mång miljon villor övergivna. Så vi hyrde ett hus där nere vid vattnet, Groton Long Point.

Här ska jag visa lite hur det såg ut där.
Råkade följa med några bilder från Rhode Island med.. OTROLIGT mysigt ställe!!






























Kommentarer

Populära inlägg