Borta bra men hemma BÄSTAST!!



Jag och T var ute i Volgsjöfors förra helgen och hälsade på en bekant och medans de satt och pratade jakt och drack kaffe så tog jag min kamera och gick ut och strövade runt i skogen och njöt av Moder Naturs kreationer, hennes konstverk. Det gör mig verkligen SÅ glad att få vara ute i naturen, bara göra ingenting annat än njuta av allt jag ser, hör och känner. Det ger mig en obeskrivbar lycka och ro.
Har rest och bott över hela världen men det finns INGET ställe som Vilhelmina, Norrland, när det kommer till vacker natur.
Eller så är det bara att mitt hjärta finns här, hemmablind är jag då inte längre iaf och det kan jag tacka alla mina resor för och mina 8 år i USA.
Det enda stället jag bodde på i USA som kunde mäta sig med Vilhelmina var Connecticut på hösten.
Ska ta fram några bilder därifrån till nästa inlägg så ni får se.
Hawaii, där jag bodde i tre år,  var OTROLIGT vackert, men Hawaii blir "bara" Hawaii efter ett tag med.
Jag är glad och tacksam att jag fått chansen att se och göra så mycket i mitt liv. Alla ställen jag bott på och besökt, alla människor jag träffat och olika kulturer. Det är verkligen så spännande!
Och fortfarande har jag SÅÅ många ställen kvar som jag skulle vilja besöka. Men det kommer det med, just nu är jag så otroligt nöjd med att bara vara på hemmaplan med min familj och min T!





 













Kommentarer

Populära inlägg